Omschrijving
Ruim 14 jaar ervaring als facilitair medewerker in verschillende organisaties, onder meer in een ziekenhuis en een zorginstelling. In deze taak heb ik mij bezig gehouden met diverse huishoudelijke werkzaamheden. Van het onderhouden en schoonmaken van het gebouw/complex en kantoren tot het bereiden en klaarzetten van lunches en het beheren van de voorraad.
Mijn hoofdtaak was ervoor zorgen dat het kantoor/complex waar ik werkzaam was schoon, netjes en heel blijft. Daarnaast heb ik de onderstaande werkzaamheden verricht:
Schoonmaakwerkzaamheden, keukenwerkzaamheden, was doen en strijken, onderhoudsklussen, verhuizingen, klaarzetten van materialen, ordenen en verzorgen van post, magazijn- en voorraadbeheer, administratieve taken en het bestellen van artikelen.
Ik doe mijn werk met veel plezier en ben een persoon die integer en betrouwbaar is.
- Hoogste opleiding:
- MBO
- Maximale reisafstand:
- 25 kilometer
Beschikbaarheid
Dagen | Ochtend | Middag | Avond |
---|---|---|---|
Ma | Nee | Nee | Ja |
Di | Nee | Nee | Ja |
Wo | Nee | Nee | Ja |
Do | Nee | Nee | Ja |
Vr | Ja | Ja | Ja |
Za | Ja | Ja | Ja |
Zo | Ja | Ja | Ja |
- Vanaf:
- direct